بیت کوین

قیمت لحظه ای و آنی بیت کوین

بیت کوین

قیمت لحظه ای و آنی بیت کوین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی یغمایی نوسان

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * نوسان * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , مهدی یغمایی باشید.

 

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Mehdi Yaghmaei called Navasan With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ مهدی یغمایی نوسان

 

متن ترانه مهدی یغمایی به نام نوسان


درد ما نداره درمون
نمیره از یاد دوتامون
اون شمالایی که رفتیم
لب آب و طعم بارون
بیا برگردیم عزیزم روز اول سر جامون
دو سه روز یا یه ماه چقده بسه برات که بیای واسه چی اینقده سرده هوات
بذار عاشقت بمونم
شب و روز بد و خوب به کارات فکر میکنم دیگه کی میرسی ساعتو چک میکنم
آخه از کجا بدونم کی میای دردت به جونم
نوسان منی آخه دل من به دلت میکوبه دورو برم باشی همینم خوبه
برسون خودتو
به همش نزنی دلخوشایمو که دلم میگیره هرکسیو غیر تو یادم میره
برسون خودتو
دو سه روز یا یه ماه چقده بسه برات که بیای واسه چی اینقده سرده هوات
بذار عاشقت بمونم
شب و روز بد و خوب به کارات فکر میکنم دیگه کی میرسی ساعتو چک میکنم
آخه از کجا بدونم کی میای دردت به جونم

 

مهدی یغمایی نوسان

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • mediac1400 mediac1400

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی