بیت کوین

قیمت لحظه ای و آنی بیت کوین

بیت کوین

قیمت لحظه ای و آنی بیت کوین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * ناراحتم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , سینا شعبانخانی باشید.

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Sina Shabankhani called Narahatam With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم

متن ترانه سینا شعبانخانی به نام ناراحتم


چند روزه بیخودی سرده باهام خیلی بی انصافی کرده باهام
میدونه عاشقشم
چند روزه که به روش نمیاره میخوام ببینمش نمیذاره
میدونه دلتنگشم
بهونه پشت بهونه همش آخه مگه من چی میخوام ازش
فکر کنه به من یکم فکر کنه به من یکم
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده
چرا فکر جدایی به سرش زده
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده
چرا فکر جدایی به سرش زده
ما که بینمون این حرفا نبود حواس تو پرته هرجا نبود
چی اومده به روز این رابطه اصلا بگو از من چی یادته
من میدونم تهش رفتنی ام به روت نمیارم اصلا اینم
بذار نگات کنم یه دل سیر بعد همه دنیامو از من بگیر
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده
چرا فکر جدایی به سرش زده
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده
چرا فکر جدایی به سرش زده

 

سینا شعبانخانی ناراحتم

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • mediac1400 mediac1400

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی